Hej å hå

Helgen bara sa tittut så var den slut.
 Jag hade tänkt blogga igår men prioriterade familjen istället och vänner men det tar jag senare. 

Helgen då, jo, fredagen så hade jag och Mille vår vanliga "mysa runt och inte göra nått dag" och igår tog vi alla sovmorgon sen var vi iväg en stund och resten av dagen försvann helt obemärkt bort, idag har jag tvättat 362 kg tvätt och städat en massa varvat med att ligga i sängen och läsa Ikea-katalogen och drömma om mer och bättre förvaring (jag är så trött på alla grejer och att inte hitta plats).

Ätandet har funkat bra och jag har lärt mig att om jag bara äter tillräckligt med fett så slipper jag det där jobbiga suget jag brukar få på kvällen, så det har inte varit alls svårt att inte småäta eller fuska. Det enda som jag inte följt på min lista är att bara dricka två koppar te, det har blivit många fler denna helg men jag har dragit ner på suketter och mjölkmängden i dom iallafall. :)
Imorgon ska jag göra mer av nötmyslin som är så jäkla god! 

Nu sova, natt-natt!😴


Kommentera här: