Om att alltid somna först

Klockan är kvart i åtta och jag ligger nerbäddad i sängen och vet att alldeles snart så sover jag som en gris. Det är så tråkigt att allt handlar om att jobba och sova men jag har fortfarande inte hört något mer från läkaren eller så så jag fortsätter att alltid somna först. 

Just nu längtar jag till våren kommer, tror att ljuset gör kroppen piggare och då kanske jag inte sover bort all fritid.

Jag har jobbat som vanligt idag och det går faktiskt väldigt bra med tre ettåringar, jag har en tresittsvagn som jag rullar runt barnen i och nu är det ju nästan barmark och då rullar det på bra.

Mille är också till väldig hjälp, han är så hjälpsam och snäll mot de yngre barnen och vill så väl, gullegubben❤️

Idag har också gått bra med maten
Frukost blev samma som igårkväll ( så jäkla gott)

Till lunch blev det en omelett på två ägg o en skvätt grädde, keso och grönsaker

Till middag gjorde jag en kall röra på tonfisk, röd lök, créme fräsch, majonäs och grönsaker till

(Jag äter på en djup tallrik men funderar på att ta en ännu mindre för att äta mindre.)

Mums, mums! 

Kommentera här: