Om att bara gnälla

Har jobbat min lediga dag igår så jag är helt slut, hade tänkt att ha en mysig helg men allt blev väldigt omysigt när jag plötsligt fick urinvägsinfektion :( 
Har inte haft det sen jag var tonåring och då hade jag det så ofta att jag fick ångest. 
Men jag orkar inte, suck, dessutom står det på vårdguiden att de inte skriver ut något om det inte är jätteallvarligt men hur vet man det då? 
Jag lider av att ständigt behöva gå på muggen och att det då brinner som eld... ( fick just veta att lilla T hade liknande fast värre, fy fan vad jag lider med henne som inte kan sätta ord på det som jag åtminstone kan).

Gnäll, gnäll 
Nu ska G åka och handla tranbärsjos och så ska jag dricka tills jag storknar. 

Igår bakade jag med dagbarnen, vi gjorde kanelbullar med rosa socker för det var ju allahjärtansdag, de blev goda men såg väldigt annorlunda ut, speciellt innan de gräddades :) 





Jag fick en present av G på morgon och han fick bullf***or när han kom hem, det var väll en rättvist fördelad allahjärtansdag?? 
Hahaha

Kommentera här: