Om att haft onsdag

Japp, den här dagen gick också i raketfart, skulle haft väldigt många barn men det kom bara sju, men det har varit väldigt intensivt om man säger så.

Ätandet har gått bra också, samma frulle som vanligt fast med hälften kvarg hälften yoghurt, lunch blev kyckling med grönsaker och majonäs med vitlök, gott men jag åt alldeles åt helsike för mycket  sen blev det några ostskivor och till kvällsmat en tallrik med samma som frukost men med bananskivor istället för jordgubbar. Jag tror att jag äter för mycket för att gå ner bara så jag måste minska hungern på något sätt eller lära mig att inte äta tills jag är jättemätt utan att stoppa innan. 



Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Viktoria! Sluta häng upp dig på hur mycket du äter... Du har precis lagt om kosten och ska äta så mycket du vill just nu. Kroppen kommer reglera det där med mängd sen. Sluta fokusera på viktnedgång och fokusera istället på kostomställningen. Och du, ta hand om dig! Kram Caroline på tallen

Svar: Å Caroline! Läser du här? Kul, och tack för tipsen, jo, jag hänger nog upp mig lite för mycket på mängd, ska försöka låta bli och tänka på det ( fast det sitter djupt det där att man inte ska äta för mycket osv) stor kram till dej med!
Avell

2 Anonym:

skriven

Viktoria! Sluta häng upp dig på hur mycket du äter... Du har precis lagt om kosten och ska äta så mycket du vill just nu. Kroppen kommer reglera det där med mängd sen. Sluta fokusera på viktnedgång och fokusera istället på kostomställningen. Och du, ta hand om dig! Kram Caroline på tallen

Kommentera här: