Om att flytta runt på saker man inte vet var man ska lägga

Vi städar, eller sorterar och sorterar.
 
Har försökt återigen att få ordning i hyllor och skåp, hur kan det bli så mycket skit i våra skåp.
Var enda gång jag öppnar ett skåp här hemma faller det ut grejer man inte vet var man ska lägga. Har andra människor så här mycket saker?
 
Jag tror jag skrivit exakt likadant blogginlägg om exakt samma sak förut minst en gång, eller hur?!
Äh, skit samma det blir ju lite bättre ordning ett tag efter att vi rensat ur sopsäck efter sopsäck iallafall.
 
Nu ska jag ta en kopp te och sen hoppa i säng för imorgon förtsätter städningen då ska vitrinskåpet städas och en massa tidningar jag samlat på mig rensas ut och kanske jag kan skiljas från en del kläder också, och jag hoppas jag hinner att klippa mig imorgon också, jag ser inte klok ut i håret just nu.
 
Sen på måndag ska vi till Norrtälje och efter det börjar allvaret igen..
 
 
Upphittade saker och gamla grejer:
 
 

Kommentera här: