Om att tänka att jag ska blogga men sen tappa bort det

Veckan försvann??
 
I ett töcken av grå, mosig ickefungerande hjärna.
 
Jag har haft inskolning tis-tors, en liten ettåring som ska börja här. Så all kraft har gått till det sen när alla barn gått hem så har jag sovit och om jag mot förmodan skulle vara vaken så har hjärnan sovit. Det är liksom dimma där uppe i huvudet...
 
På tal om dimma, nu kanske vintern kommer på riktigt, igår snöade det visst på kvällen men idag när jag och Mille tog en promenad var det bara blöt, blaskig låtsassnö på marken, sån där som luras, den ser fin och kramvänlig ut men när små barnhänder plockar upp den så blir den till kallt och smutsigt vatten.
Mille var mycket besviken kan jag lova.
 
Men jag hoppas vintern hoppar över detta år och går direkt till vår i stället, gör inte ni?
 
 
 
 
 Kall glögg och tulpaner i Norrtälje nedan:
 
 

Kommentera här: