Om att vara tillbaka på ruta -1 eller nått

Sov lite oroligt i natt vaknade flera gånger av att jag låg illa så det gjorde ont i ryggslutet (det är väldigt vanligt här hemma då vi oftast är fyra stycken i vår 160 säng och de två minsta gillar att sparkas). Vaknade när klockan ringde och kände mig konstig o jätteillamående. Tog i mot dagbarn och frös massor tillslut satt jag med tre tjocka tröjor på mig och mådde illa, vad händer?
Sen slog det mig att jag kanske skulle kolla tempen, jaha, 38.5 och stigande..
Den skumma värken i ryggen är kvar och känns som innan en förlossning startar, molnande eller något.
Tillslut kände jag att det här funkar inte och fick be föräldrarna hämta sina barn för jag är sjuk..

Fan, jag förlorar massa pengar men skit samma nu vill jag bara sova, stackars mille som får roa sig själv idag tills någon kommer hem.. :-(

Kommentera här: