Lite mer från Kråmö

Måndag alltså, inte för att jag riktigt har koll på dagarna nu när det är ledigt men det sägs att det är måndag.
 
Jag har lite svårt att skriva på min dator just nu för en viss kompis råkade tappa en korv med massor av ketchup rakt ner på tangentbordet, får se om jag måste lämna in den. Haha!
 
I alla fall, förra veckan var vi ju på Kråmö och vädret var underbart, vi badade och solade, läste, sov och vilade och bara var tillsammans hela veckan. Jag tror till och med finntrollen njöt fast de gnällde lite om att det var tråkigt att inte ha tillgång till el och nätet.
 
Jag fotade kanske inte riktigt lika mycket som förra året men det blev en massa bilder ändå som nog lär dyka upp här den närmsta tiden.
 
Denna vecka kommer vi vara hemma måndag-tisdag sen drar jag och G och småtrollen till Norrtälje till på söndag. Vi ska rida, åka till Åland fram och tillbaka och en massa andra saker, kul!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vilka fina bilder...
Är väldigt imponerad..

2 Anonym:

skriven

Vilka fina bilder...
Är väldigt imponerad..

Svar: Tack så jättemycket! ❤
Avell

3 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Fina bilder!

4 Marie-Louise:

skriven

vilka fina bilder :)

Kommentera här: