Om att äntligen vara fredagsledig igen

Å, vad skönt att få en dag som bara är min, precis så som bloggen bara är min.
 
Där jag får tycka och tänka som jag vill och göra som jag vill.
Mina dagar i mitt liv styrs så mycket av andra, barnen, andras barn, chefen osv.
 
Jag behöver min tid, min plats där jag kan få vara så mycket ego jag vill.
Det jag tycker en dag kanske inte alls gäller nästa dag men det spelar ingen roll för det här är mitt egna lilla universum där jag gör och tycker och tänker precis som jag vill.
 
Min tid, min plats!
 
 
Idag myser jag och Mille och äldsta sonen i soffan, jag målar naglarna och pillar mig i naveln hela dagen. Imorgon åker jag och G till Sätra Brunn för en mycket välförtjänt mysdag-kväll-natt-morgon-förmiddag innan vi återkommer till vardagen igen.
 
Längtar!♥
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: