Back on track

Äntligen är jag tillbaka på banan när det gäller träningen och maten (till viss del) och vitaminerna som jag visst glömt bort igen.
Nu är det bara att köra på som fasiken innan sommaren är här helt och hållet för sommaren går så väldigt fort och jag har satt ett mål till i september (och nästa i november).
Första målet är att få på mig mina smaljeans och att det ska synas lite att faktiskt tränar på armarna åtminstone.
Så det blir inte så många Tip-topglassar och mysiga grillkvällar med en massa onyttigheter den här sommaren utan en hel del sallad och någon enstaka isglass istället.
 
Igår körde vi armar på gymmet och idag efter jobbet så blev det trettio minuter på löpbandet och imorgon är det bendag igen. Dottern och jag ska träna på lördag och jag hoppas vi hinner med ett pass på söndagkväll också.
 
Så, nu kör vi så det ryker!
 
(Helt random bild från mitt Instagram)
 
 
 
 
 

Kommentera här: