Om julkalendervinsten

Ledig fredag, fy fan vad sköööönt!

Idag är G också ledig för han skjutsade mig in till Sabbatsbergs sjukhus där Tres Plastikkirurgigruppen håller till.
Äntligen var det dax för att hämta ut vinnsten i den där adventskalendern jag vann i julas, en injektionsbehandling flr 3500kr.

Vi kom dit lite tidigt men kom in ganska snabbt ändå till doktor Birgit Stark. Jag ville även höra mig för om det skulle kunna gå att göra något åt mina hemska ben och vad en sån operation skulle gå på så vi pratade väldigt länge om det innan vi kom fram till vinnstdelen. Men det skriver jag kanske om någon annan gång. 
Vi pratade om vad jag kunde välja och jag kom fram till att fixa pannan och lite runt ögonen med botox. 
Jag fick lägga mig ner och så satte hon igång att sticka, botox gör inte så särskillt ont, det svider till lite som ett mycket milt getingstick och spänner lite men går väldigt snabbt över. Hon stack på kanske ett tiotal olika ställen. 

Resultatet kommer om en vecka och håller upp till sex månader, det är nog mest jag som kommer se det och det är därför jag gör sånt här, för min egen skull.

Efteråt köpte fika och satt och pratade jag och G, fredagsmys delux!






Kommentera här: