Öööh, blogga?

Lite mycket nu.
Städar för jobbet, jobbar, fixar mat till jobbet osv.
 
Allt kretsar runt det just nu och jag känner mig superstressad hela tiden, det är inte roligt nu.
 
Den där känslan att  rymma iväg är enorm och jag önskar jag bara kunde lägga mig ner och skrika
JAG VILL INTE MER!.
 
Men det är bara att köra på, mer finns inte att göra.
 
That´s Life och att vara vuxen, suck...
 
Ska det inte vara mysigt med vår?
 
Jag känner bara att det är så jävla mycket som ska göras och fixas innan det ska bli mysigt så huvudet är på väg att explodera (det skulle i och för sig inte göra så mycket, splat! väggarna färgas röda av hjärnsubstans)..
 
Städas, oljas, planteras, förberedas, målas, skrapas, köpas, göras, solas, bantas, tränas, uppfostras, tvättas, provas, mysas, gullas, ses, grillas, ätas, drickas, betalas, packas, förberedas, mötas, pratas, vattnas, plockas, skakas, skrubbas, puffas, städas, oljas, planteras, förberedas, målas, skrapas, köpas, göras, solas, bantas, tränas, uppfostras, tvättas(tvättmaskinen fortfarande kaput), provas, mysas, gullas, ses, grillas, ätas, drickas, betalas, packas, förberedas, mötas, pratas, vattnas, plockas, skakas, skrubbas, puffas...
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Marie-Louise:

skriven

mmm ibland blir det lite väl mycket... Kram

Kommentera här: